Luxus


Hopptränade ju också för Johan Spetz.
Behöver ju inte berätta vad vi gjorde för det gjorde ju Inez i förra inlägget.

På travbommarna gick det jätte bra. Han var lite stel i början, och lite lat för han ville mest bara gå och släpa benen över bommarna haha. Men när vi kom igång lite så vart det bättre. Han travade mer ''uppåt'' än framåt och han blev jätte mjuk och fin.

När vi galoppa över bommarna så gick det sådär. Hade svårt att komma rätt på första bommen och då saktade han av och trav-galoppera över resten. Men tillslut fick vi till det och han kom bra på det.
När vi hoppade med bom innan och efter gick det jätte bra. Kom rätt nästan hela tiden.

På linjen med fyra galoppsprång mellan hindrena så gick det med bra. Det enda var väl att han drar lite mot vänster så sista hindret hoppade han ganska mycket åt vänster men det ändrade jag på sen.

När vi hoppade banan gick det jätte bra. Kom rätt på nästan alla hinder.
Sedan höjde Johan upp linjen lite så jag att Luxus fick ta i lite. Det gick jätte bra.

Har tyvärr inga bilder på den här datorn men det kommer sen. :)
Jag ska ha en bloppis snart med, där jag säljer lite schabrak i strl ponny och tävlingskläder i strl 128-140. :)


Kommentarer
Postat av: Christa (Saffier Jet)

Ett litet tips:

Det ska vara loppis med hästprylar i stall Hovetorp nästa lördag 7 maj 11-15. Där kan man hyra ett bord för 50 kr och sälja sina saker.

Välkomna dit!

2011-04-30 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0