Resultat

Idag gick det inte alls bra, men men. D kan ju inte alltid gå bra.

LB. A0+A0/90cm:
Luxus var jätte seg och reagerade inte på nånting jag gjorde, han var jätte okoncentrerad och fokuserade på allt annat ist för mig. När jag kom in på banan så blev han liite piggare, men han var fortfarande seg. Vi var felfria i grunden men rev ett hinder i omhoppningen. Men det kändes inte alls bra och jag red som en kratta.

LA. A0 tidshoppning/100cm:
Nu var han betydligt mycket piggare och det gick ganska bra på framhoppning.
När jag red mot första hindret på banan så stod det en funktionär mitt i hindret och sen när hon såg att jag var påväg så försökte hon skynda sig iväg men så rev hon ner hela hindret, Luxus försökte ändå hoppa men stannade sedan.
Jag fick en ny startsignal men sedan när jag kom till 2an så tog jag för snäv sväng, jag red för dåligt och satte Luxus i skiten så han stanna. Sedan gick det jätte bra ända tills 5an när jag var påväg mot ett annat hinder och kom på i sista sekund att de var fel så han stanna där med så vi blev uteslutna. Men det var bara mitt fel, Luxus gjorde allt han kunde.
De få hinder jag hoppade i La:n kändes jättebra så jag är halvnöjd ändå.

Här kommer iaf lite bilder, fast dom som är inne i ridhuset blev lite suddiga.
LB:



LA:


vet att jag tittar ner över hindrena, tränar på att inte göra de men jag glömmer ibland :)


Kommentarer
Postat av: HOPPIDIOTERNA

Vad fina :) Snygg häst!

2011-04-26 @ 00:03:47
URL: http://hoppidioterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0