Resultat för Västervik

L:B 90cm
Hon kändes väldigt seg. Överallt, framridning, framhoppning och på banan. Stannade typ 2 ggr på framhoppningen. Sen på banan gick det ganska bra, lite lågt tempo. Men vi hoppade 1,2,3 och 4. Sedan på 5:an stannade hon utan anledning. Då f*n blev jag vaken och satte upp ett högt tempo. När jag skulle hopp om 5:an la jag till spöt. Jag har en tendes att få kycklingvingar innan hindret när jag lägger till spöt xD

Sen gick det bra. Som tur var var det en kombination i grunden så jag fick hoppa den i alla fall :)
Grattis Emilia till *********** <3
4 fel

L:A 100cm
Seriöst.. Jag HATADE henne på framridningen. Jag lovar och svär. Hon vägrade skritta. Jag fick hoppa av och springa med henne brevid. Fick problem med att sitta upp och ramlade bakåt. Slog till med spöt så hård jag kunde vilket hon inte ens viftade ett öra åt. Började nästan gråta. Stog i 5 minuter med henne i hopp om att hon skulle kissa. INGET! ! !

Det var så jä*la förargligt att se alla med heta ponnyer på pelham och hackamore med ryttare som behöver TA TILLBAKA hästen. Kan det aldrig bli bra? Fick i alla fall fram henne med hjälp av två personer som viftade med armarna bakom.

Banan, så stannade hon på 3:an. Och 5:an. Men jag fick hoppa vidare. Står förklaring i filmen. så jag hoppade 6, 7 och sen kom jag till 8:an, kombination. Hon tvekade men fick fram henne lite så hon hoppade första men tappade farten och stannade på B. Det var två galoppsprång mellan. hade inte funnits en chans att hon skulle ha hoppa ;)

Ute.
Inga kommentarer om framridningen. Jag vet vad hon gjorde och hur hon kändes och vad jag skulle göra/gjort. Och JA jag gick igenom henne efter, ben, rygg osv. Hittade inget.



Kommentarer
Postat av: emma

kotledsinflammation

2011-07-27 @ 16:04:02
URL: http://emmamariaelisabethkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emme ^.^

Har bilder på både er två, säg bara till om ni vill ha dem ;)

2011-07-27 @ 19:43:34
URL: http://allroundsadeln.blogg.se/
Postat av: Emme ^.^

Bilderna kommer på bloggen under dagen imorgon ;)

2011-07-27 @ 23:23:59
URL: http://allroundsadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0