Resultat Kinda Ridklubb

Var i Kinda helgen efter för att kolla om det är något med just tävling, alltså att hon stannar.

L:C 80cm
Seg som ***.Men jag kämpade på och jag klarade grunden felfritt! Sen vart jag väl lite upphetsad för att det vart omhoppning. Så jag svängde lite snävt till första på omhoppningen så hon stannade. MITT FEL! Även om hon hade kunnat hoppa.

0+4 fel men nöjd :)

L:B 90cm
Var seg här också. Tro att hon kommer in på banan och stannar på första hindret. Resten fick jag lyfta över henne! Herregud, det är något. Det vet jag. Tävlingvila i minst 1 månad!

Moa Johansson(<--klicka) knäppte några fina bilder <3 








PS 1. Hade ingen riktig outfit, plockade bara ihop något.
PS 2. Underlaget sög!

Kommentarer
Postat av: josefin

såg filmen. tycker du rider riktigt bra & din ponny kunde allt ställt upp & hoppat där. hoppas du i framtiden skaffar en storhäst med lite mer "go" i för det är di värd & det passar din ridstil :)

2011-08-03 @ 14:10:51
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0