Visste ni att..

..Jag äter fil och flinger med en tesked?

..Jag har en otrolig rädsla till harkrankar

..Jag måste ha något att göra med händerna. Ibland när jag är ute och går eller något kan jag börja knäppa med fingrarna x)

..Om jag är uppe typ hela natten med kompisar är jag först pigg, sen trött, sen pigg

..Jag har gått på 15 olika hobbys. Bl a judo(eller något liknande) och fotboll

..Jag känner att min sits är jätteflängig och rent ut sagt ful och superdåligt i hoppningen oså.. Ganska nöjd i dressyren

..Det känns som att det är lättare att sitta snyggt på pigg och heta hästar är sega(höhö)

Update; DETTA VAR DET INLÄGG NUMMER 300 !

Kommentarer
Postat av: Fishis

Vilken fin och söt häst :)

Kram BLOGGFIRREN- massa fisk :)

2011-07-31 @ 16:23:35
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0