dagens resultat, luxus

L:B+5 bed A:0/A:0
Han var ganska seg på framhoppningen men väl inne på banan blev han lite piggare, fast vi hade ändå lite dålig fart. Det gick jätte bra, vi var felfria. Fast vi höll på att riva sista hindret i omhoppningen men jag gick på honom lite extra så det gjorde vi inte.

Det slutade iaf med en 5:e placering!:) vann rosett, plakett och ett par ridstrumpor haha.

L:A bed A:0/A:0
Nu var han lite piggare, kom dock fel på hindrena ganska mycket på framhoppningen.
Inne på banan blev han mycket piggare fast nu var det väldigt varmt ute så han orkade väl inte springa så snabbt antar jag, haha:)

Det var bara några anmälda så att det  var bara 2 placeringar, jag startade sist och det var bara en felfri. Allt gick superbra förutom att han hoppade typ stillastående på 10:an i omhoppningen.

Men sen till sista hindret så stannade han. Vi skulle ha kommit helt perfekt men det kanske gjorde att jag inte ''red'' riktigt och eftersom det var så varmt och luxus har ganska dålig kondis så passade han väl på att stanna. Det var en annan som bara hade en rivning i omhoppningen så hon kom ju tvåa då. '

Jaja, jag är jätte nöjd ändå för det kändes bra och vi fick ju faktiskt en placering i första klassen :)
Nu är det iallafall hårdträning som gäller med Luxus. Jag ska så ofta jag kan(när jag inte går i skolan) rida ett pass på morgonen och ett på kvällen, de andra dagar ska jag bara rida hårt, så att han får upp konditionen och musklerna! :)

jag lovar att filmer kommer sen från gårdagen och idag, men jag ska bara sova lite först haha :)

inte idag


Kommentarer
Postat av: Christa

Grattis!

Varmt idag....också

/C

2011-06-06 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0