dagens resultat

1.00m bed A:0/A:0
Den här klassen gick inte så bra, på framhoppning ville han bara dra åt höger så att vi hoppade snett och så kom han fel nästan hela tiden. Inne på banan så var han jätte stark, bara drog så det var inte så lätt att styra.

Rev ett hinder i omhoppningen för att han kom för nära på ett hinder, sen skulle jag rida mellan två hinder i en sväng. Ett av hindrena som jag red emellan var en oxer åt fel håll. Och eftersom han var så stark och så, så trodde han att han skulle hoppa den så han hoppade oxern åt fel håll !xd

Därför blev jag utesluten.

1.00m bed A:0/A:0
Här gick det mycket bättre, han var inte lika pigg och det gick bra på framhoppningen.
Han var fortfarande ganska stark på banan men jag tog tag i honom en gång och då blev han inte lika stark. Han var mycket lugnare nu med.

Allt flöt på bra och vi blev felfria och hamnade på en 6:e placering! :)
Vann rosett, plakett, en borste och ett färgshampo för svarta hästar xd

bilder och filmer kommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: Christa

GRATTIS!!! Vad kul!

Det kommer gå jättebra imorgon också, det känner jag på mig :-)

2011-06-05 @ 16:56:04
Postat av: theea

såg er idag :) såg suuper ut ! du rider verkligen skitbra! grattis oxå till 6.e platsen ! :)

2011-06-05 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0