Falsterbo Shopping 2011

Emilia och jag kaaaaaaaaaaanske ska åka till falsterbo i sommar och jag har gjort en liten önskelista ;)

-Ett färgglatt schabrak till en ny outfit. Jag har redan ett rosa och en grönt så ett oranget eller ett turkost. Helst ett turkost scapa sports, eftersom jag länge har velat ha ett sånt :)

-Ett matchande swarovski/strass pannband till schabraket :)

-Ett par turkosa JIN Stirrup stigbyglar, eller ett par till det schabrak jag väljer.

-En röd kavaj. Kollat efter en länge. Vill inte ha en jättedyr, utan en billig som sitter bra och är snygg.

-LILA GLITTERSPÖ. MUY INPORTANTE!

-Kingsland ridhandskar. Vill ha ett par snygga, blir nog ett par röda om jag hittar

-Tretorn falsterbo. Kanske är lite billigare där ;)

-JW ridbyxor, behöver ett par extra.. Eller 2? ;)

-Lila huva till mitt lila schabrak :)


Kommentarer
Postat av: karinadolfsson

Falsterbo tretorn är inte så mycket billigare kanske bara högst 100kr billigare om det är rea;)

2011-06-16 @ 22:31:09
URL: http://www.karree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0