hemma

Nu kom jag precis hem från Ullared och Charlies häst och hund.

På Ullared köpte jag massa grejer allt från kläder till hundleksak :)
Sen Charlies på vägen hem, OMG säger jag bara!
Sveriges bästa butik!

När man kom in så såg man bara en stooor affär fullproppad med ridkläder och hästgrejer i alla märken!
De hade även vääldigt mycket rea och ett tält utanför där det var utförsäljning på massa fina märkeskläder och schabrak.

Asså det fanns kläder i t ex Kingsland som jag aldrig sett förut, inte ens på internet. Jätte snygga kläder!!
Jag hade inte så mycket pengar kvar men jag köpte ett typ champagne-färgat (stavning) eller typ ljus-guldigt strass pannband till undercover för 199:- och ett brunt lamicell platinum schabrak för 269:- till undercover med med samma färg på passpoalen som pannbandet. AS snyggt tillsammans :)


snyggare i verkligheten, färgen är inte riktigt densamma som på bilden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0