NFK L:C

L:C/80cm bed. A:0/A:0:
Hon kändes lat på framhoppningen, hoppade några språng, gick sådär. Kom fel osånt, så jag gick ut, istället för att göra det värre.

På gräsbanan kändes hon piggare :) 1,2,3 fick jag superfina språng i ett bra tempo. 4,5,6,7 kom jag lite nära tror jag om jag kommer ihåg, och 8 hoppa hon långt ifrån, men det gav mig lite fart till omhoppning. Tog snävt till 9, så jag drev på henne lite och la på spöt en gång, men hon hoppade. Resten gick bra. Vart felfri och hamna på 10 plats av 45 starter! JÄTTENÖJD! Låg 9 tills en peta ner mig ;) Synd för då fick man en flughuva, som jag behöver x)

Fick rosett, plakett och lädertvål :)






9an x)





Filmer kommer sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävlade du i norrköpingsfältrittklubb?

2011-06-06 @ 13:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0