Resultat LC:2

Framridning: Hon kändes väldigt fin, kanske lite seg för hjälperna, så innan jag gick in tog jag några varv i galopp på gräsbanan, där man fick rida fram.

Banan: Hon var seg och ville inte riktigt gå i form, vägarna vart knasiga för att underlaget var på grus och det hade tydligen ösregnat så det vart slirigt. Men vi satte övergångarna från galopp till trav, vilket jag är nöjd med. Och denhär gången kom jag ihåg alla volter och det blev inga avbrott x) Slutade på 68.929% och 193 poäng trots alla tabbar!

Det var riktigt surt för en hade strukit sig i sista sekund så då vart det bara en placerad och jag kom på andra plats -.- Typiskt! Annars skulle det ha blivit två! Det jag är ännu mer irriterad över är att den som vann hade 69.2% och 194 poäng! Alltså bara 3 tiondelars % och 1 poäng mer än mig.

Aja, Bruttan var duktig och jag är jättenöjd. Förra gången fick vi 61.1%, så det är ju nästan 8% bättre :D

Film kommer snart!

Fin häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0