Resultat

L:C+5
Hon var ganska seg och inte så framåt. Jag red jättesnävt i omhoppningen så hon stannade 2 gånger. Var placerad ända tills sista ryttaren kom in och vann. Var bara 1 dubbelnolla.

8 fel

L:B
Nu har jag flängridit nog! Jag kan inte rida runt såhär längre! Jag satsade på en fin och lugn nollrunda, vilket jag fick. Ledde tills sista ryttaren var snäppet snabbare. Jag svängde ju inte så snävt utan satsade på nolla. Men det gjorde inget. Det var bara 4 i klassen så 1 placerad. Utanför igen. Jag och Elvira var ju med i KM:et, och Elvira var nolla och vann. GRATTIS GUMMAN <3

Dethär är nog den finaste runda jag gjort :')

0 fel

Lite tråkig att hamna precis utanför placering i varje klass men huvudsaken är jag avslutade med en nolla :)

Film kommer imorgon kväll(?) Ska gå och lägga mig snart, ska vara funktionär imorgon på storhäst.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej. Vill du vinna ett dressyr schabrak? :)

Var då med i min bloggtävling:

http://louiseoden.blogg.se/2011/june/tavla-om-ett-schabrak.html#comment



Fin blogg :)

2011-06-19 @ 12:33:28
URL: http://louiseoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0