undercover


I början var han jätte stel. Det var som att jobba med ett segt tuggummi typ, haha :)
Men efter ett tag mjuknade han upp. Jag gjorde mycket galoppombyten.
Jag ställde mig upp i lätt sits emellan åt och galopperade på lite.
Det gick jätte bra!

I slutet var han jätte mjuk och fin.
Inez var med och fotade så här kommer lite bilder. :)
Och ja, jag vet att jag är ganska liten på honom.


han har på sig det nya pannbandet och det nya schabraket med :)

HAHA bjuder verkligen!  fråga mig inte vad jag gör, för det vet jag inte själv...

HAHAHAHAHAH

posarn.se

undercover: ''passar på att vila lite nu när dom ska ta massa kort, jag är ändå lika söt''

fiiina häst <3

hahah lägg märke till hans lilla prick på rumpan HAHA :)

Ska rida dressyr lektion på Luxus för Tessie senare. kanske kommer mer bilder då :)



Kommentarer
Postat av: Tova :)

Vilken fin häst (: Bra blogg oxå! Och riiiiiktigt fin header ! :D

2011-06-02 @ 18:06:21
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/
Postat av: Tova :)

Vilken fin häst (: Bra blogg oxå! Och riiiiiktigt fin header ! :D

2011-06-02 @ 18:06:21
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0