Dagen

Har varit.. Lagom! Gick till skolan. Första lektionen, SO - vikarie. Sen matte, då vann jag en tablettask! :D Men Emilia åt upp halva. Kemi, vet ni.. JAG FATTADE!!!! Ett under har skett. Sen lunch, svenska. Vi fick läsa så det var ju ganska slappt. Vi fick läsa hela spanskalektionen också :) Dock inte Spanska xD Sjuka lektioner. Emilia hängde med hem. Hon hjälpte mig med WLMM. Sen skjustade jag henne till tåget. Eller hon skjutsade mig.

Åkte hem och pluggade glosor och kemi. Åkte upp till stallet och byggde. Red lektion, fixa kusebusen. "Rev" banan, åkte hem och åt. Pluggade glosor igen, sen gick jag och duschade och nu är jag här :) Imorgon ska jag släppa ut hästarna. Det är bara 17 RIKTIGA skoldagar kvar till sommarlovet. Sen har jag inte räknat med när vi ska städa skåpen, göra "utflykter" osv. Skönt!

Vi har varit jättedåliga på att blogga! Men vi tog en bloggpaus för vi hade bloggtorka. Bättre att vi skriver ordentliga inlägg än bara små ointressanta fjuttinlägg ;)


Shit vad liten man var! Liten som stor, älskar dig ändå<3

Kommentarer
Postat av: simone

Superfin bild :D

2011-05-17 @ 09:29:21
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0