Diss

Vad tycker ni om denna luvan från Equiline? Diss från mig. Den ser tråkig och billig ut. Inte för att det inte är OK med billiga saker men den ser ut som något man gjort på syslöjden!

Huvor(och de flesta schabrak också för den delen) ska ha någon form av passpoal. Det är snyggast så tycker jag. Hela luvan blir livlös och tråkig annars. Och det var ett lite vääääääl högt pris.

Jag skulle inte betala 499:- för denna luva. Jag ser inte att den verkar fylla någon annorlunda och bra funktion heller.

Jag satsar på att det är en märkesgrej. Equiline och många andra snygga saker och deras schabrak är superba(men dyra) så jag vet inte, det kanske är tyget. Jag vet i fasiken vad viskos och akryl gör eller är x) Men det är materialet iaf.

Diss och INTE värda priset, tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Erika

Det är den absolut bästa luvan som finns! Finns ingen annan som passar hästen så bra! Grymt material och perfekt form! Elastiskt tyg för öronen så det blir mjukt och följsamt...

Absolut 5/5 från mej

2011-06-02 @ 19:38:46
Postat av: Erika

Det är den absolut bästa luvan som finns! Finns ingen annan som passar hästen så bra! Grymt material och perfekt form! Elastiskt tyg för öronen så det blir mjukt och följsamt...

Absolut 5/5 från mej

2011-06-02 @ 19:40:00
Postat av: josefina

Den är grymt bra till alla schabrak .

Jag har dom till mina sponsor schabrak . Stilrena och snygga !

2011-06-11 @ 10:44:41
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0