helgens resultat

Lördag regional

LB bed A:stil 
Luxus kändes jätte konstig, han stod emot när jag red mot varje hinder och så. Rev ett hinder i en kombination som skulle vara två galoppsprång och vi fick typ 2,5 galoppsprång. Fast fick nu reda på att banbyggaren hade gjort fel avstånd med 2 meter.. Så det var inte vårat fel. Han kissade jättemycket direkt efter så han var antagligen kissnödig :)

LA bed A:0 tidshoppning
Nu var han mycket piggare. Det gick jätte bra han var pigg och framåt men sen petade vi sista hindret :(

Söndag nationell

LA bed A:0+A:0
Red fram ganska länge så att han skulle vara framme och igång ordentligt.
Det gick jätte bra ända tills vi kom till hinder 10 i omhoppningen, jag glömde vägen lite och kom på i sista sekund att jag var påväg mot fel hinder (de stod bredvid varann). Kom därför snett på den stora oxern och Luxus, snäll som han är försökte hoppa men jag hindrade honom för vi hade krashat totalt. Annars gick det super.

LA bed A:0 Ackumulator med Joker
Det gick super bra!! Felfri på varje hinder och tog joker hindret som var ett läskigt räcke med platta smala hållare som man river hur lätt som helst men vi klarade den så vi fick 65poäng(maxpoängen) men jag satsade bara på att vara felfri så vi var inte så snabba, kom precis utanför placering. Men jag är super nöjd ändå! :)

Bilder och filmer kommer antingen senare eller imorgon :)


inte från tävlingen



Kommentarer
Postat av: Louise

Verkar som det gick helt ok ändå. :)

2011-05-22 @ 17:30:37
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: NellieB

Grattis Emilia till LAn

2011-05-22 @ 19:58:30
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0