Lite allmänt random ;)

Jaa.. JAG FICK MVG PÅ MATTEN, sikket snille jag är :D 38/40, väldigt nöjd! Engelskaprovet gick sådär, fick G+, men 84/133. Men det går framåt. Först fick jag IG, sen VG och nu G+, så jag får väl vara nöjd. Gjorde SO-prov idag. Det kändes väldigt bra och hoppas på alla rätt ;D Eller i alla fall över 40 av 49.

Snart ska jag byta om och åka till stallet. Ska rida galopprogram både idag och på lördag, på måndag skulle mamma kolla om vi kunde ha en dressyrlektion med Maja. Annars blir det dressyr självständigt :) Men nu ska jag byta om, hejdå! Vi hörs, mer sen :D Ska plugga 20 spanska-glosor och till ett prov så räkna inte med världklassig uppdatering!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0