luxus (& undercover)


Hopptränade för Johan spetz idag, först med Luxus. Det gick super bra!
Vi övade på teknik idag. Det var kombination med 1 galoppsprång, sen 4 galoppsprång sen en kombination med 1 galoppsprång igen. Det gick super! :) hoppade sedan en liten bana som också gick jätte bra.

Sedan red jag Undercover (Systers häst) i andra gruppen. Första gången jag hoppade på honom.
I början hade jag svårt att hitta takten och korta/öka galoppen osv. Men jag vande mig ganska snabbt.
Gjorde samma övning som med Luxus och det gick jätte bra!!
Han var lite springig i början men sen lugnade han ner sig och då hoppade vi som högst 130.

Den hästen är heeelt underbar alltså. Även om han kommer fel så rättar han till det jätte snabbt:)

Det gick alltså jätte bra med båda pollarna och jag är jätte nöjd över båda! :)


Kommentarer
Postat av: emeliepemelie

superfina var ni! :D

2011-05-06 @ 12:54:12
Postat av: SOFIE

Kul att det gick bra! :)

2011-05-06 @ 21:24:21
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0