Nytt från JW

Såg på facebook att Charlis Häst & Hund hade fått in schabrak och luvor från JW.

Ganska coola schabrak, men jag själv skulle nog inte köpa något. Visst det är snyggt, men enkelt och kostar 549
Loggan kunde ha varit i snyggare typsnitt eller autografen.

I helhet är schabraket ganska snyggt och det ser väldigt tjock ut, passpoalen är ingen höjdare

Luvorna är grymt snygga, men passformen ser konsitg ut. På sverigeluvan är passpoalen inte så snygg, men annars skulle jag lätt köpa en sånhär! Frågan är bara vilken? Jag har inte hittade ett turkost scapa schabrak där loggan är tillåten och då ska jag köpa JW Union Jack, och då har jag ju både ett Sverige schabrak och ett England schabrak.

349:-

Buhu! Jag har beslutångest igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0