Recension


Så här står det på hemsidan 

Hästglans med en fräsch äppeldoft. Ger en skinande lyster och glans på hela hästen. Rik på vitaminer och proteiner. Använd ej under sadel.

Mer står det inte. Pris: 169:-

Min recension:
Bruttan blir väldigt dammig när jag har borstat henne. Då funkar detta jättebra! Det tar bort/döljer damm och annat skit. Jag vet inte om hästen blir så värst glansig. Enligt mig, inte. Priset är mitt emellan. Den är väldigt bra men den går åt som fasen. Bara efter 2 användningar var det bara 2/3 av flaskan kvar. men det beror ju på hur mycket man tar.

Det står att den har en fräsch äppeldoft och visst luktar den gott men jäkligt starkt! Det ger ett minus. Bortsett från den starka lukten och priset tycker jag att det är ett väldigt bra pälsglans.

Den får 3/5 i betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0