Resultat Kinda Ridklubb

L:C+5:
Jag hann inte rida fram, så jag fick göra det på framhoppningen. Men hon kändes pigg och framåt. Behövde bara hoppa räcket en gång. Oxern fick jag ta ett par gånger då hon kom helt galet. På banan hoppade hon mycket bra, kunde kanske haft lite mer energisk galopp. Men felfri i grunden. I omhoppningen red jag som en kratta, bara styrde, gjorde ingenting. Men hon hoppade bra ändå såklart och vi vart 0+0 och vann med 1,4 sekunders marginal<3

0+0 1:a placerad

L:B:
Hann inte rida fram här heller, men hon kändes likadan på framhoppningen som i L:C+5 fast lite loj för skänkeln. På banan hade vi ganska segt tempo, nästan undertempo. Men hon hoppade ändå. I omhoppningen red jag som en apa igen och bara styrde! Tur att jag har en snäll ponny som hoppar hus! Dubbelnolla och vinst med 3,3 sekunders marginal.

0+0 1:a placerad

Fick detta :D


Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS :D

har en fråga, hur tänker du i omhoppningen, asså tar du hellre snäva vägar och river än att ta ut vägen och inte riva :) liksom vad riskirer du?

Och hur tänker du ut omhoppnigsvägen när du går banan?

2011-05-21 @ 21:08:11
Postat av: emeliepemelie

grattis Inez :D

vad duuuktig du är :D<3

2011-05-21 @ 21:27:04
Postat av: Christa (Saffier Jet)

Grattis till 2 segrar! Jättekul för Er!

Ses,

Christa

2011-05-22 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0