Svar på tal


Svar: Jaa, dom tycker inte om saken lika mycket, men det är bara en dröm, som jag så sjukt gärna vill ska gå i uppfyllelse.

Jaa, asså. Det är svårt att förklara. Men jag vill satsa väldigt hårt, komma till eliten, bli bättre, träna hårdare, vill tävla MSV-klasser, SM. Brunette stannade mycket förra sommaren för att hon var för tjock x) Nybörjarmisstag, att släppa en häst som äter som en dåre i en hage typ 300x200 med typ 40cm långa grässtrån utan betesmask. Men hon stannar inte längre, utan räddar i komplicerade situationer, kan hoppa stillastående typ 90cm.

Jag svänger och dit går hon, min prinsessa. Hon skulle absolut klara MSV-klasser. Hon var tränad 1.10-1.20 banor när hon kom till mig, alltså MSVB resp. MSVA. Hon är tävlad upp till LA.

Hmm.. jag gillar i alla fall den ponnyn, den är i min smak. Visst, Bruttan är framåt men inte så att man måste hålla tillbaka henne. Det är det enda jag saknar. Jag vill hålla tillbaka min ponny, racea*staning?* på i omhoppningen. Jag vet inte om det är något med ponnyn, men det är något med den jag gillar.

Brunette kommer aldrig komma i 2:a hand, aldrig glömmas bort, aldrig drabbas om jag får en till ponny.

Hon är min, Min, MIN!








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0