Undrar..

Undrar vem som ramlade av två gånger igår?? Kan inte vara jag iaf..

Fick kommentar att det såg tillgjort ut, men jag lutade mig fram och skulle ta någon krambild och då passade hon på att dyka ner med huvudet i gräset, sen kom jag inte upp så jag fick glida av ;) Så jaa, lite tillgjort var det väl. Men den andra så rykte hon tyglarna i från mig så jag hängde med och slog kullerbytta ner till gräset över halsen :) Lite skoj.. x)

Men håller med, det ser tillgjort ut x)













STILIGT!!!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack =)



Haha, klockrena bilder!

2011-05-29 @ 15:33:35
URL: http://hoppar.blogg.se/
Postat av: elin

det ser ju mer tillgjort ut, haha :) fina bilder !

2011-05-29 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0