Vill satsa hårt

Jag vill verkligen satsa riktigt hårt på ridningen, framförallt på ponny, då det är den bästa tiden. Så jag vill verkligen ha en till ponny! Men innan ni börjar kommentera något så  vill jag påpeka ett par saker.

Jag säger inte att Brunette inte duger! Hon har lärt mig hur mycket som helst och ska alltid vara i min ägo. Jag vill bara utvecklas mer och satsa riktigt hårt på ridningen och tävlingar.

"Men du har ju redan en ponny!" Jaa.. Jag vet att det finns dom som inte ens har möjlighet att gå på ridskola, men dethär är MITT liv, MIN dröm och MINA tankar, och somsagt så vill jag utvecklas mer.

Och föresten har jag hittat min drömponny :)


Typ: C  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2000  
Nu är det tyvärr dax för mig att sälja min ponny pga. både tidsbrist och längden..
Hon är slutmätt 138cm och har alla papper iordning. Hon är en väldigt fin ponny med fina gångarter som i rätta händer kan vidarutvecklas till en superponny! Just nu har hon placeringar upp till nationell LA, hon är även startad msvb.
Hoppar allt, stannar aldrig och vänder på en femöring. Har många vinster med sekunders marginal. Hon är snäll i all hantering, mot andra hästar osv. Det enda negativa med henne är nog att hon kan bli lite stark och kräver därför en lite tuffare ryttare (därav priset). Hon har aldrig varit skadad eller sjuk.
Hon är hoppad upp till 135cm enstaka (utan problem!) och startad LB dressyr godkänt.
 
 
 
Pris  48 000 kr



Kommentarer
Postat av: Anna

spännande,men vad tycker dina föräldrar om att du ska ha 2 hästar då:)?

kan man få en klarare förklaring till varför du vill ha en till ponny?är det för att du vill nå dom högre klassrna och brunnette stannar (nivån) på typ la klasserna,eller hur är det, man blev lite nyfiken.

Tyckte inte om hästen på bilden och filmen,den hoppar ju bra men ser studsig och flängigi ut...och konstigt pris med ca bara 50.000 för en häst som tävlar msvb och ändå bara är 11 år, undra vart skon klämmer...men det kanske bara är som hon skriver "tidsbriskt och längden" och hon vill få det gjort lixom:P

2011-05-17 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0